• Volledig scherm
  • Zoeken in edities

NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Kerncijfers 2019

Kerncijfers 2019

  • Kerncijfers 2018

    Kerncijfers 2018

  • Kerncijfers 2017

    Kerncijfers 2017

Reisproces

Thema's

& sectoren

(Inter)nationaal

toerisme & recreatie

Economisch

belang

Reisproces

 

Bron: Binnenlandse vakanties: NBTC-NIPO Research, CVO (2018)

Bron: Vakanties van internationale bezoekers (2014): Onderzoek Inkomend Toerisme

 

Vervoer

 

Vervoermiddel waarmee de langste afstand van de reis is afgelegd

Stap 6

Waardering

Stap 5

Activiteiten

Stap 4

Verblijf

Stap 3

Vervoer

Stap 2

Boeken

Stap 1

Inspiratie/

oriëntatie

Figuur 7.2

Top 7 sites en/of applicaties

Figuur 7.1

Gebruikte informatiebronnen

Keuze vervoermiddel

Stap 3

oriëntatiefase

Vervoer

  • 17 - 35
Overzicht edities

Kerncijfers 2019

Kerncijfers 2018

Kerncijfers 2017