NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.
Reisproces
Thema's
& sectoren
(Inter)nationaal
toerisme & recreatie
Economisch
belang
Thema's en sectoren
Bron: Monitor Inkomend Dagbezoek Duitsland (regio’s Nordrhein-Westfalen & Niedersachsen)
Natuur
Natuurbezoek van Duitse dagtoeristen in Nederland (2015-2016)
Bron: NBTC, Onderzoek Inkomend Toerisme
Natuur
Ondernomen natuuractiviteiten van internationale bezoekers tijdens verblijf in Nederland (2014)
Bron: NBTC-NIPO Research, CVO
Natuur
Ondernomen vrijetijdsactiviteiten van Nederlanders tijdens vakantie in eigen land (2016)
Bron: NBTC-NIPO Research, CVTO
Natuur
Ondernomen buitenrecreatieve activiteiten van Nederlanders in de vrije tijd in eigen land (2015)
Aantal activiteiten (x 1.000)
Natuur
Wandelen in Nederland
Wandelen in Nederland
Buitenrecreatieve activiteiten van Nederlanders in de vrije tijd
Vrijetijdsactiviteiten van Nederlanders tijdens vakantie
Natuurbezoek van Duitse dagtoeristen
Natuuractiviteiten van internationale bezoekers
Natuur