• Volledig scherm
  • Zoeken in edities

NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Kerncijfers 2019

Kerncijfers 2019

  • Kerncijfers 2018

    Kerncijfers 2018

  • Kerncijfers 2017

    Kerncijfers 2017

Reisproces

Thema's

& sectoren

(Inter)nationaal

toerisme & recreatie

Economisch

belang

Reisproces

Het reisgedrag van consumenten kan worden beschreven aan de hand van een reisproces, ook wel customer journey genoemd. Binnen dit reisproces doorloopt de consument een aantal stadia. Startpunt vorm veelal een oriëntatie, waarbij diverse informatiebronnen kunnen worden gehanteerd. De laatste fase in het reisproces vormt de evaluatie: hoe kijkt de reiziger terug op de ondernomen reis/vakantie. De uitwerkingen in dit onderdeel zijn gebaseerd op de (inter)nationale reiziger die een reis binnen/naar Nederland maakt.

 

Van inspireren tot waardering

Reisproces

  • 14 - 35
Overzicht edities

Kerncijfers 2019

Kerncijfers 2018

Kerncijfers 2017