NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.
Reisproces
Thema's
& sectoren
(Inter)nationaal
toerisme & recreatie
Economisch
belang
(Inter)nationaal toerisme & recreatie / Nederlandse vrijetijdsmarkt
Bron: NBTC-NIPO Research, weekmeting CVTO 2015
Nederlandse vrijetijdsmarkt
Top 10 ondernomen vrijetijdsactiviteiten door Nederlanders in eigen land (2015)
Bron: NBTC-NIPO Research, weekmeting CVTO 2015
Nederlandse vrijetijdsmarkt
Ondernomen binnenlandse vrijetijdsactiviteiten per cluster (2015)
Ondernomen
vrijetijdsactiviteiten
per cluster
Populaire vrijetijdsactiviteiten in eigen land
Nederlandse vrijetijdsmarkt
Hier kunt u de belangrijkste vrijetijdsactiviteiten vinden die Nederlanders in eigen land ondernemen. Ook hier geldt dat zij voor een activiteit minimaal één uur van huis zijn geweest.
in eigen land
Vrijetijdsactiviteiten