• Volledig scherm
  • Zoeken in edities

NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Kerncijfers 2019

Kerncijfers 2019

  • Kerncijfers 2018

    Kerncijfers 2018

  • Kerncijfers 2017

    Kerncijfers 2017

Reisproces

Thema's

& sectoren

(Inter)nationaal

toerisme & recreatie

Economisch

belang

(Inter)nationaal toerisme & recreatie / Nederlandse vrijetijdsmarkt

Bron: NBTC-NIPO Research, weekmeting CVTO 2015

Nederlandse vrijetijdsmarkt

 

Top 10 ondernomen vrijetijdsactiviteiten door Nederlanders in eigen land (2015)

Bron: NBTC-NIPO Research, weekmeting CVTO 2015

Nederlandse vrijetijdsmarkt

 

Ondernomen binnenlandse vrijetijdsactiviteiten per cluster (2015)

Ondernomen

vrijetijdsactiviteiten

per cluster

Populaire vrijetijdsactiviteiten in eigen land

Nederlandse vrijetijdsmarkt

Hier kunt u de belangrijkste vrijetijdsactiviteiten vinden die Nederlanders in eigen land ondernemen. Ook hier geldt dat zij voor een activiteit minimaal één uur van huis zijn geweest.

in eigen land

Vrijetijdsactiviteiten

  • 13 - 37
Overzicht edities

Kerncijfers 2019

Kerncijfers 2018

Kerncijfers 2017