• Volledig scherm
  • Zoeken in edities

NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Kerncijfers 2019

Kerncijfers 2019

  • Kerncijfers 2018

    Kerncijfers 2018

  • Kerncijfers 2017

    Kerncijfers 2017

Reisproces

Thema's

& sectoren

(Inter)nationaal

toerisme & recreatie

Economisch

belang

Thema's en sectoren

 

Bron: Monitor Inkomend Dagbezoek Duitsland (regio’s Nordrhein-Westfalen & Niedersachsen)

 

 

Natuur

Natuurbezoek van Duitse dagtoeristen in Nederland (2015-2016)

Bron: NBTC, Onderzoek Inkomend Toerisme

 

Natuur

Ondernomen natuuractiviteiten van internationale bezoekers tijdens verblijf in Nederland (2014)

Bron: NBTC-NIPO Research, CVO

 

Natuur

Ondernomen vrijetijdsactiviteiten van Nederlanders tijdens vakantie in eigen land (2017)

Bron: NBTC-NIPO Research, CVTO

 

Natuur

Ondernomen buitenrecreatieve activiteiten van Nederlanders in de vrije tijd in eigen land (2015)

Aantal activiteiten (x 1.000)

Bron: Wandelnet, Wandelnetmonitor 2016

 

Meer informatie en cijfers over wandelen vindt u hier .

Natuur

Wandelen in Nederland

 

Wandelen in Nederland

 

Buitenrecreatieve activiteiten van Nederlanders in de vrije tijd

 

Vrijetijdsactiviteiten van Nederlanders tijdens vakantie

 

Natuurbezoek van Duitse dagtoeristen

 

Natuuractiviteiten van internationale bezoekers

Natuur

  • 32 - 37
Overzicht edities

Kerncijfers 2019

Kerncijfers 2018

Kerncijfers 2017